Tested by North

FAQ

1.CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ, JAK MÁM POSTUPOVAT?

faq - často kladené otázky

Zboží zašlete doporučeně prostřednictvím České pošty na adresu Sklad Ponature (Kilpi), Novoveská 9, 70900 Ostrava, přiložte kopii dokladu a číslo účtu. Za vrácené zboží vracíme vždy peníze na účet.

2. CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ ZA JINOU VELIKOST NEBO ZA JINÉ ZBOŽÍ

Zboží zašlete doporučeně prostřednictvím České pošty na adresu Sklad Ponature (Kilpi), Novoveská 9, 70900 Ostrava, přiložte kopii dokladu a číslo účtu.

Za vrácené zboží vracíme vždy peníze na účet.

Na novou velikost či nové zboží je třeba vytvořit si novou objednávku, kterou vám pošleme znovu na dobírku.

3. SLEVY A VÝHODY PRO ČLENY Kilpi Klubu

  • až 10% sleva na nákup zboží značky Kilpi
  • slevové akce pouze pro členy Kilpi klubu