Níže nalezne výčet nejčastějších dotazů našich zákazníků, v případě, že Vás zajímá cokoliv dalšího, kontaktujte naši zákaznickou podporu na emailu eshop@kilpi.cz nebo v pracovní dny od 8:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 277 279 914.


VÝMĚNA PO VÁNOCÍCH

Vážení zákazníci, víme, že vybrat ten nejvhodnější vánoční dárek může být někdy těžké, u nás proto můžete veškeré produkty zakoupené v období od 30. listopadu do 24. prosince 2020 vyměnit až do 11. ledna 2020. Zboží nevhodné velikosti nebo barvy je nutné doručit na adresu našeho skladu nejpozději 11. ledna 2020 v nepoškozeném stavu. 



Jak postupovat v případě zvolení nevhodné velikosti?

Jak postupovat v případě vrácení zásilky v zákonné lhůtě 14 ti dní?

Jak postupovat v případě výskytu vady na zboží a potřeby reklamace?

Nejsem si jistý s výběrem produktu nebo potřebuji poradit.

Jaké možnosti dopravy a platby nabízíte?

Kdy máte nárok na dopravu zdarma?

Budu informován o doručení zásilky?

Mohu objednávku stornovat?

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Kolik stojí poštovné?

Jak zjistím, jestli je zboží skladem na eshopu?

Je možné zboží zaslat na jednu z kamenných prodejen?

Je možno zboží objednané na eshopu vrátit na kamenné prodejně?

Je možno zboží objednané na eshopu vyměnit v kamenné prodejně za jinou velikost?

Je možné zaslat objednávku na Slovensko?

Jak vyměnit nebo vrátit zboží s poukázkou z Horské výzvy?



Jak postupovat v případě zvolení nevhodné velikosti?

V případě, že jste zvolili v objednávce nevhodnou velikost zboží a rádi byste zboží vyměnili za stejný model v jiné velikosti, postupujte, prosím, následovně:

  1.       Zboží nevhodné velikosti odešlete na naši adresu, určenou pro výměnu zboží (Sklad Kilpi - Skladon, Průmyslová 377, Mošnov, 742 51), k balíčku přibalte Vaše identifikační údaje, číslo objednávky nebo číslo faktury, číslo Vašeho bankovního účtu a informaci, že se jedná o výměnu velikosti.
    Formulář pro výměnu / vrácení zboží ke stažení zde.
  2.       Na novou velikost si založte novou objednávku a do poznámky k objednávce vyplňte, že se jedná o výměnu velikosti z předcházející objednávky č. XXX.
  3.       Novou objednávku standardně zaplaťte jednou z dostupných platebních možností.
  4.       Peníze za nevhodnou velikost Vám budou poukázány na Váš bankovní účet do 14 ti dnů od doručení nevhodné velikosti zboží na náš sklad.




Jak postupovat v případě vrácení zásilky v zákonné lhůtě 14 ti dní?

V případě, že potřebujete zásilku vrátit v zákonné lhůtě 14 ti dní od doručení zásilky, postupujte prosím následovně:

  1.       Zboží k vrácení odešlete na naši adresu, určenou pro vrácení zboží (Sklad Kilpi - Skladon, Průmyslová 377, Mošnov, 742 51), k balíčku přibalte Vaše identifikační údaje, číslo objednávky nebo číslo faktury a číslo Vašeho bankovního účtu.
    Formulář pro výměnu / vrácení zboží ke stažení zde.
  2.       Peníze za vrácené zboží Vám budou poukázány na Váš bankovní účet do 14 ti dnů od doručení vráceného zboží na náš sklad.



Jak postupovat v případě výskytu vady na zboží a potřeby reklamace?

V případě, že na našich produktech, v zákonem dané záruční době, naleznete vadu nebo kaz nebo se tato vada vyskytne v zákonem dané záruční době, postupujte prosím následovně:

  1.       Zboží s vadou nebo kazem odešlete na naši adresu reklamačního oddělení (Reklamační oddělení Kilpi - PONATURE s.r.o., U Hrůbků 251/119, Ostrava - Nová ves, 709 00), k balíčku přibalte Vaše identifikační údaje, číslo objednávky nebo číslo faktury a číslo Vašeho bankovního účtu v případě, že požadujete vrácení peněz. Je nutné odeslat také Reklamační protokol, který naleznete zde.
  2.       Vadný kus bude posouzen pracovníky našeho reklamačního oddělení a následně Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu vyřízení reklamace a to nejpozději do 30-ti dní od přijetí Vaší reklamace.



Nejsem si jistý s výběrem produktu nebo potřebuji poradit.

Kdykoliv se můžete obrátit na naši zákaznickou podporu, buď na emailu eshop@kilpi.cz nebo na telefonním čísle +420 277 279 914 v pracovní dny od 8:00 do 16:00, se vším Vám velmi rádi pomůžeme a poradíme.



Jaké možnosti dopravy a platby nabízíte?

Veškeré možnosti dopravy a platby naleznete zde. Nabízíme možnost dopravy až k Vám domů pomocí přepravce PPL.

Ceny jednotlivých přepravních možností naleznete zde.

U platebních možností si můžete vybrat platbu na dobírku, můžete zaplatit bankovním převodem na náš bankovní účet nebo můžete využít rychlé online platby pomocí platební karty.




Kdy máte nárok na dopravu zdarma?

Nárok na dopravu zdarma mají všichni při vytvoření objednávky v hodnotě 2000 Kč a vyšší.



Budu informován o doručení zásilky?

Ano, ihned po odeslání zásilky Vám zašleme informační email se sledovacím číslem zásilky, kde můžete sledovat přesný průběh doručení. Podle volby dopravce Vás bude také informovat sám přepravce s informacemi ohledně přesné doby doručení zásilky a to formou SMS zprávy v den očekávaného doručení. Na případné změně adresy se můžete domluvit přímo s kurýrem.




Mohu objednávku stornovat?

Objednávku je možno stornovat do 1 hodiny od založení objednávky v pracovní dny na emailu eshop@kilpi.cz, v emailu uvádějte číslo objednávky a informaci, že se jedná o požadavek o stornování objednávky. Pokud se jedná o objednávku uskutečněnou v pracovní dny od 8:00 do 16:00, kontaktujte nás prosím neprodleně na telefonním čísle +420 277 279 914. Storno objednávky je platné v momentě doručení informačního emailu ze strany eshopu o stornování objednávky.




Zasíláte zboží i do zahraničí?

Veškeré zboží na našem eshopu je možno objednat a doručit i na Slovensko. Na možnosti dopravy do dalších okolních států usilovně pracujeme.




Kolik stojí poštovné?

Seznam všech dopravců společně i s ceníkem jednotlivých doprav naleznete zde.




Jak zjistím, jestli je zboží skladem na eshopu?

U veškerého zboží naleznete v detailu produktu skladovou dostupnost uváděnou jako „SKLADEM“ a tlačítko „Přidat do košíku“ je aktivní.




Je možné zboží zaslat na jednu z kamenných prodejen?

Bohužel tuto možnost zatím nenabízíme, zboží si ovšem můžete nechat doručit na adresu přímo domů. Možnost doručení na tzv. PPL Parcelshop je možné pouze na základě domluvy zákazníka s kurýrem.




Je možno zboží objednané na eshopu vrátit na kamenné prodejně?

Bohužel tuto možnost momentálně nenabízíme, nicméně vrácení zboží lze provést snadno odesláním na naší adresu. Veškeré podrobnosti a postup, jak pokračovat v případě výměny nebo vrácení zboží naleznete zde.




Je možno zboží objednané na eshopu vyměnit v kamenné prodejně za jinou velikost?

Bohužel tuto možnost zatím nenabízíme, nicméně výměnu velikosti provedete snadno odesláním na adresu našeho skladu (Sklad Kilpi - Skladon, Průmyslová 377, Mošnov, 742 51) a následným založením nové objednávky. Veškeré podrobné informace a postup výměny naleznete zde.




Je možné zaslat objednávku na Slovensko?

Ano, samozřejmě, veškeré naše objednávky je možné zaslat na Slovensko, ceny přepravy naleznete zde.





Jak vyměnit nebo vrátit zboží s poukázkou z Horské výzvy

Dárkové slevové kupóny získané v rámci účasti v závodech Horská výzva je možno využít k nákupu produktů na eshopu shopkilpi.cz. Zboží zakoupené s využitím tohoto kupónu je možné vyměnit za produkty jiné barvy nebo velikosti. V případě vrácení produktů je zákazníkovi navrácena částka za produkt uvedena na faktuře, která je ponížena o hodnotu slevového kupónu. Nikdy nedochází k navrácení hodnoty slevového kupónu.