Tested by North

FAQ

1.CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ, JAK MÁM POSTUPOVAT?

faq - často kladené otázky

Zboží zašlete doporučeně prostřednictvím České pošty na adresu Logflex CZ s.r.o. - sklad PONATURE, (Prologis Park, D1 East, hala DC8), Na Dlouhém 103, 251 01 Říčany-Jažlovice, přiložte kopii dokladu a číslo účtu. Za vrácené zboží vracíme vždy peníze na účet.

2. CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ ZA JINOU VELIKOST NEBO ZA JINÉ ZBOŽÍ

Zboží zašlete doporučeně prostřednictvím České pošty na adresu Logflex CZ s.r.o. - sklad PONATURE, (Prologis Park, D1 East, hala DC8), Na Dlouhém 103, 251 01 Říčany-Jažlovice, přiložte kopii dokladu a číslo účtu.

Za vrácené zboží vracíme vždy peníze na účet.

Na novou velikost či nové zboží je třeba vytvořit si novou objednávku, kterou vám pošleme znovu na dobírku.

3. JE MOŽNÉ SI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VYZVEDNOUT NA POŠTĚ?

Zboží zasíláme nejen prostřednictvím přepravní společností PPL, ale také prostřednictvím České pošty, takže zásilku je možné vyzvednout na poště. Více informací o možnostech přepravy a platby naleznete zde.

4. SLEVY A VÝHODY PRO ČLENY Kilpi Klubu

  • až 10% sleva na nákup zboží značky Kilpi
  • slevové akce pouze pro členy Kilpi klubu